סימני הריון אחרי IVF
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם הנפיחות, רגישות החזה, ועייפות הם סימנים של כל אחת אשר מפוצצת את עצמה בהורמונים לפני ואחרי טיפולי הפריה? אני 5 ימים אחרי החזרה, והנפיחות בבטן אומנם ירדה אחרי השאיבה אבל העייפות גומרת אותי וככה גם הרגישות בחזה מה הסטטיסטיקה אומרת על סימנים אלו? ובאיזה יום אני עושה בדיקת דם? תודה
את בדיקת הריון עשיתי ביום ה-12 אחרי ההחזרה. נפיחות ורגישות בחזה גם לי היו אחרי ההחזרה אבל ממה שחברה שלי סיפרה שעברה לא טיפול אחד שזה לא אומר כלום, כי לפעמים גם לפני מחזור יש רגישות בחזה ונפיחות. גם לא צריך לשכוח שבגוף יש הרבה הורמונים שמתישים אותך.