פרוגסטרון גבוה מאוד
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 28 מנסה כחצי שנה להיכנס להריון ללא הצלחה. ביום החמישי לווסת האחרון התחלתי לראשונה לקחת 2 כדורי איקקלומין ליום למשך 5 ימים. ביום ה 12 זוהו מס זקיקים בגדלים 19, 17.5, 15.5, 14 ממ, עובי רירית 9 ממ. ביום ה 21 ביצעתי בדיקת פרוגסטרון, אשר יצאה 151.39, כאשר הערכים בסקלה אמורים להיות בין 10-80 ( לפני חצי שנה רמת הפרוגסטרון הייתה 22.3 ללא טיפול באיקקלומין). מדוע יצא לי ערך כזה גבוה של פרוגסטרון שהוא הרבה מעל הסקאלה, מה זה אומר? האם זה יכול להעיד על הריון מרובה עוברים? האם יש סיכוי שנקלטתי להריון בכלל? תודה רבה!!!
אני מנסה כשנה וחצי להיכנס להריון ללא הצלחה