כאב רעידות במהלך החזרת עוברים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אתמול הוחזרו לי 3 עוברים מופשרים. בשל התפתלות בין צואר הרחם לרחם ההחזרה כואבת מאוד וניתנת רק על ידי תפיסת צוואר הרחם במכשיר (אחרת הקטטר לא עובר). התהליך מכאיב וגרם לי לרעוד בכל הגוף עד שיצאתי מחדר הטיפולים (הן בהחזרה הקודמת של העוברים הרגילים והן כעת למרות שלקחתי אופטלגין וואליום כ-45 דקות לפני ההחזרה הם לא עזרו במהלכה) וכן יש פציעה של הצואר במהלך התהליך. לאחר ההחזרה שבתי הביתה ונחתי כל היום. הבוקר היה מעט דימום עם חתיכות קטנטנות חומות. אני מאוד חוששת שהעוברים נפלטו מהרעידות שלי. 1. האם יתכן שהרעידות מחבלות בקליטה של העוברים ושהכל ירד לטימיון (כל המרכיבים האחרים היו מצויינים כולל העוברים ורירית הרחם)? 2. האם ניתן בשלב זה להבחין בעובר שנפלט? (כלומר האם יתכן שהחתיכות הקטנות החומות הן עוברים?...) אודה לעזרתך. טלי