חיידק אנטרוקוקוס בשתן
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום עשיתי תרבית שתן וגילו לי שיש לי חיידק אנטרורוקוקוס מחר צריכה להגיע לרופאה כדי לקבל טיפול הבעיה היא שזה חיידק שעמיד בפני אנטיביוטיקה ולא יודעים כיצד לטפל , והבעיה השנייה עקב זה שאני ובעלי מנסים יש מצב שאני בהריון עדיין אין איחור במחזור אבל מפחדת לקחת טיפול שיכול ליפגוע בהריון אם אני אכן בהריון ... רציתי גם לשאול אם זה חיידק מסוכן ויכול להזיק לי או להריון ועובר? האם הוא בר טיפול ? כי קראתי על החיידק הזה דברים נוראים!!! יכול להיות להיות שנידבקתי ממנו בביח הייתי מאושפזת חודשיים בהריון בסיכון גבוה ובחודש תשיעי הייתה לי לידה שקטה לצערי זה היה ליפני 3 חודשים ... אודה על תשובה בהקדם לגבי החיידק הנוראי הזה מממש מודאגת ומפחדת !!!!
אני לא חושב שיש סיבה לחשש רב, עם זאת כדאי לבדוק עם הרופאה לאיזה אנטיביוטיקה הוא בכל זאת רגיש.