הכתמה ודימום קל שבוע אחרי החזרת עוברים - האם מחזור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ב-30/1 החזירו לי שני עוברים. ב- 48 האחרונות היו לי קצת לחצים של מחזור. היום בצהרים ראיתי שיש לי הכתמה בפד (חום ורוד- וסליחה על התיאורים הדוחים). עכשיו (20:00) אני רואה טיפה של דם (לא הכתמה אלא טיפת דם). האם ייתכן שקיבלתי מחזור שבוע אחרי החזרה?
שכחתי לציין שבגלל הלחץ עשיתי היום גם בדיקת הריון (שטוענת שיכולה לגלות הריון שמונה ימים לפני האיחור) ויצא שלילי.)-:
ההכתמה הפכה הלילה לדימום כמו מחזור לכל דבר. האם זה אומר שהעוברים "נפלו" (האם בכלל זה נחשב להפלה?). האם להמשיך אנדומטרין?