פרוגסטרון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב פרופסור זיידמן, 1. האם ניתן לגשת לשאיבה עם פרוגסטרון (בעת מתן האוביטרל) של 4.7 ? או שזה גבוה מידי? הבנתי שזה מראה על תגובה ירודה להריון. 2. האם אתם מתחשבים כשמסתכלים על הפרוגסטרון, על מי שלוקחת כדורי דיאה. האם יש משקל? 3. ממה נובעים התכווצויות שלאחר החזרת עוברים? האם יש דרך למנוע זאת לפני ההחזרה? אחרי ההחזרה? קראתי מאמר שלך באינטרנט בו נאמר שכאשר יש התכווצויות יש סיכוי שהעובר ייפלט. תודה,
לקריאה נוספת והעמקה
1. זה ערך סביר. 2. כן. 3. הסיכוי קטן, אבל בכל מקרה נותנים תמיכה עם תכשיר שימכיל פרוגסטרון ומרפה את השריר החלק של הרחם.
(מספר מקשר)