הפריה ראשונה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

02/02/2013 | 12:14 | מאת: ש

תמיד בהפריה ראשונה עןשים חצי באיקסי ? זה טיפול הראשון שלי . תודה !

במקרים רבים, למשל אצל זוגות שאין להם עדיין ילדים משותפים ולא יודעים האם הזרע מפרה.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית