עובי רירית תקינה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

02/02/2013 | 11:41 | מאת: יעל

בוקר טוב, האם עובי רירית 13 - יום 11 למחזור נחשבת לתקינה או עבה מדי? לא מצאתי טווח לגבול העליון אלא רק לתחתון, אשמח לדעת. תודה רבה, יעל

נחשבת לתקינה

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית