שאלה שלא נענתה בקשר לפרופיל הורמונלי

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

02/02/2013 | 11:40 | מאת: מירי

אני בת 35 ללא ילדים,בעלת מחזור סדיר. בבדיקת פרופיל הורמונלי ביום השלישי למחזור התקבלו התוצאות הבאות: tsh-2.02 prolactin-154 lh-14.3 fsh-24 estradiol e2-149 progesterone- 5.7 testosterone-1.6 dhea s -4.56 Androstenedione -2.42 מה זה אומר לגביי הסיכויים שלי להרות? תודה מראש מירי

לקריאה נוספת והעמקה

ערכי ה- FSH הגבוהים יכולים לרמז שכמות הביציות שלך נמוכה, דבר שקשור בפריון נמוך יותר. כמובן שדרוש ברור נוסף.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית