החזרת לרחם של עוברים עם חלוקה אי זוגית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אתמול החזירו לי שני עוברים לרחם. הלבורנטית שנכנסה אמרה שהם "יפים" אבל גם ציינה שאחד -5 ואחד 7. אני לא ביולוגית, אבל יודעת שההתפצלות צריכה להיות בסדרה חשבונאית זוגית. מה זה אומר בדיוק על הביציות שלי (בת 43+ אחרי שאיבה ראשונה) וכן מה זה אומר על סיכויי הקליטה שלהן ברחם? תודה במ
את טועה, ההתחלקות ממש לא בסדרה חשבונאית זוגית, מאחר וקצב החלוקה של התאים לא בסינכורונזיציה מלאה. בהתאם יכולים להיות עברים מאד איכותיים בני 5 או 7 תאים.
(מספר מקשר)