רירית לא גדלה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, נמצאת בתהליך לקראת החזרת מוקפאים. מיום שלישי למחזור לקחתי פרוגינובה X3 -במשך 11 ימים, בבדיקה רירית 4.3, הוחלף הטיפול לאסטרופם 3 פעמים ביום וגינלית למשך שבוע נוסף. בבדיקה היום (יום 22 למחזור) רירית 5 מ"מ כלומר שיפור מזערי. בבדיקות דם: E2 - 5790 פרוגסטרון - 1 שאלות - מדוע הE2 כ"כ גבוה? מה עושים כעת? האם מפסיקים טיפול בכדי "לאפס" את המערכת? כמובן שאני במעקב צמוד של רופא, אבל עד שהוא יענה לי אשמח לדעת מה קורה איתי.
הE2 כ"כ גבוה מאחר והתרופות נספגות אצלך טוב. לעתים אכן מפסיקים טיפול בכדי "לאפס" את המערכת.
(מספר מקשר)