גלולות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' זיידמן שלום, לאחר כמעט שלושה שבועות שבהם לא התקדמתי לביוץ טבעי, והזקיק (?) שהופיע בתחילת המחזור גדל וגדל עד למעל 30 מ"מ, עם אסטרוגנים עולים אבל ללא עלייה בפרוגרסטרון או LH, הורה לי הרופא לקחת גלולות כדי להעלים את הזקיק/ציסטה ולקבל מחזור כדי שנוכל להתחיל עוד טיפול IVF. שאלותיי: 1. בעבר כאשר קיבלתי גלולות להעלמת ציסטות זה תמיד היה מתחילת מחזור (יום 2-3). האם לקיחת גלולות מהיום ה-20 בערך תניב את אותה תוצאה רצויה? 2. האם חובה לקחת עכשיו את הגלולות לפחות עשרה ימים, או שאם אראה באולטרה סאונד שהציסטה נעלמה כבר אחרי שבוע אפשר יהיה להפסיק אז? 3. האם המחזור הבא צפוי להיות טוב מבחינת סיכויי ה-IVF באותה מידה כמו אם הייתי לוקחת את הגלולות מתחילת המחזור הנוכחי ולא מאמצעו? האם זה "יאפס" את המערכת כמו שצריך גם כך? תודה רבה
המחזור הנוכחי הוא מחזור טבעי, בין סבבי IVF. לא קיבלתי הורמונים החודש (עד לגלולות עכשיו)