לפני כניסה להריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! אני בת 27 ולפני כחודשיים התחתנתתי והחלטנו שהגיע הזמן לילדים. לקחתי גלולות במשך שנתיים שבמהלכם הדימום הוסתי היה מאוד חלש והיו מחזורים שלא הופיע כלל. סיימתי את חפיסת הגלולות האחרונה ולאחר 31 ימים הופיע הדימום, חזק עם כאבים כפי שהיה לי לפני שלקחתי גלולות בחיים. לפני הגלולות המחזור היה מאוד סדיר, 28-29 ימים. האם זה אומר שהגוף חזר לפעילות ההורמונלית הטבעית שלו? סביב איזה ימים מיום הדימום כדאי "לתת עבודה" קצת יותר? תודה
חזרה של המחזור להיות סדיר באופן טבעי מורה על ביוץ סדיר. במחזור של 28 יום כדאי לעבוד בימים 12-14 למחזור.
(מספר מקשר)