האם להמשיך בטיפולים ?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי 3 ילדים הקטנה בת 8 לבעלי יש שניים , אני בת 42 בעלי 57 , לפני שנה בדיוק הייתי בהריון שבוע 16 הפסיק דופק ההריון היה בהזרעה ראשונה עם טיפול במינון של 75 של גונל. חודשיים לאחר הפסקת הריון התחלנו ב- IVF באסותא , שאבו בכל פעם כ- 6 בייציות 2-4 הופרו בכל טיפול ולא הצליח למרות הכל .היום אני כ-4 חודשים מהטיפול האחרון . האם לדעתך אני יכולה להכנס להריון באופן טבעי . יש לי מחזור סדיר ואנו בריאים . מה הסיכויים ומה באמת הדרך ?האם אתה יכול לעזור באמת ?
שחכתי לציין שעברתי 3 סבבים של ivf