שאלה בנושא נסיון להריון שני
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 42 ואישיתי 40 לפני שנתיים היה הריון טבעי ונולד לנו בן , מזה מספר חודשים אנחנו מנסים הריון נוסף ולא מצליחים כמו כן אני חש ירידה בתפקוד ואולי זה נובע מהתרגשות או לחץ אבל דוקה בימים הקריטיים אני סובל מזקפה חלשה ולא תמיד מצליח לתפקד ב 100% רציתי לדעת האם אתה ממליץ לעשות גם בדיקה של רמת הפוריות שלי ואולי כדאי גם לבצע איזו התערבות בתהליך , אודה על קבלת תשובה מהירה ( אגב בעוד 10 ימים שוב זה תאריך הביוץ של אישית )
מה שאתה מתאר זה לא נדיר. זה בד"כ קשור לגיל, לעומס בחיים וללחץ. בהנחה שאתה בחור בריא, תבקש מהרופא תרופה כמו ויאגרה או סיאליס, היא בהחלט יכולה מאד לסייע לשפר את התפקוד.