דחוף: אנטיביוטיקה והזרעה מחר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. ביום שישי האחרון התחלתי ליטול שני סוגי אנטיביוטיקה: פלאג'יל 250 מ"ג וציפרופלקסצין 250 מ"ג, בעקבות חיידק בקיבה שנגרם כתוצאה מאכילת בשר מקולקל וחום גבוה. אני אמורה לסיים את האנטיביוטיקה מחר, יום רביעי 23.1 בערב, אך מחר בבוקר אני עוברת הזרעה... ביום ההזרעה יישארו לי 2 כדורים של פלאג'יל ו-2 כדורים של ציפרופלקסצין. אני מרגישה כבר הרבה יותר טוב. האם לסיים את הטיפול האנטיביוטי? או שזה יכול להזיק להתהליך ההזרעה? תודה על תשובתך.