LH
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ביום מס' 8 למחזור. הזרקתי במשך 3 ימים 2 פרגובריס. בבדיקת האולטרסאונד לא נצפו זקיקים. בבדיקות הדם הערכים היו: אסטרדיול: 103 LH: 19.54 ופרוגסטרון קטן מ 1.7 לפני שהתחלתי להזריק את הפרגובריס, הזרקתי 3 ימים צטרוטייד מיום קבלת המחזור למשך 3 ימים. לפני כן עד לקבלת המחזור נטלתי 2 אסטרופם ביום. יש לציין שזו פעם ראשונה שקורה לי דבר כזה שה LH שלי מאוד גבוה. מה יכולה להיות הסיבה ל LH הגבוה כל כך בשלב זה של הטיפול?, והאם זו הסיבה שאין תגובה לגירוי הזקיקים?. ביצעתי פרופיל הורמונלי ביום השלישי למחזור כאשר אני נוטלת צטרוטייד. FSH: 5.1 פרוגסטרון: 3.8 LH: 4.2 אסטרדיול: 166 גם ה TSH תקין. אני נוטלת גם DHEA שהפסקתי לפני תחילת ההזרקה. תודה וסליחה על אורך השאלה
תודה על תשובתך. בהמשך לתשובתך: זו לא פעם ראשונה שאני מזריקה את הצטרוטייד ובפעם הקודמת התגובה היתה מעולה, וגם הערכים היו טובים מאוד. האם יכולה להיות תגובה שונה לאותה זריקה? תודה