פרוגסטרון אחרי החזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום, אני בת 39, החזירו לי 3 עוברים יפים ותמיכה של אנדומטרין פעמיים ביום + פרוגינובה פעמיים ביום. ביום השביעי להחזרה ערכי הפרוגסטרון בדם היו 18, אמרו לי להמשיך עם אותו מינון של תמיכה. האם הערכים תקינים? מה המינימום של ערכי הפרוגסטרון שצריכים להיות? על מה מעידים ערכים אלה? תודה1
ערכי הפרוגסטרון בדם לא משקפים את הרמות ברחם בעת שימוש בתמיכה וגינאלית כמו אנודמטרין.
(מספר מקשר)
ראשית אני מודה לך על התשובה, אך עדיין לא הבנתי האם תוצאה של פרוגסטרון מסבירה סיכוי להריון או שלא? למה בעצם בודקים פרוגסטרו בדם וגם בטא? תודה רבה!