הפריית מבחנה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כבר בת 31 אחרי יותר משנה בניסיון טבעי להביא ילדים ,לבעלי יש וריקוצלה ובדיקת הזרע שלו יחסית טובה פרט למורפולוגיה 2%.אצלי חוץ מהLH שתמיד יוצא גבוה וחודשים לא סדירים בביוץ (חודש יש ביוץ חודש אין).השאלה שלי אם אני יכולה לעקוף את כל טיפולי ההזרעות ולהגיע להפריית מבחנה (אפילו אצל רופא פרטי)כי אני כבר כל כך רוצה ילד ואני מרגישה שעוד חודש ועוד חודש אני מאבדת ונורא קשה לי מבחינה נפשית .האם זה אפשרי ישר הפרייה ???? תודה על תשובתך!
לקריאה נוספת והעמקה
אם יש סיבה רפואית אין בעיה לעבור להפרייה. זה לא נחשב טיפול מקובל ללחץ נפשי בלבד.
(מספר מקשר)