בטא מדאיגה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דוקטור שלום רב, בתאריך 18/12/84 החזרו לי שלושה עוברים מוקפאים על בסיס מחזור טיבעי הם הוחזרו יומיים אחרי הביוץ. ב 30/12 עשיתי בדיקת בטא שיצאה 13,הרופא המטפל ביקש שנעקוב כל יומיים. אז יצא בטא 37, אח"כ 69 ואתמול יצא לי בטא 133, הרופא אמר שזה לא כל כך תקין כי הבטא אמור להיות אלפים ושאבוא לבדיקת אולטרסאונד ביום חמישי הקרוב לראות אם יש דופק. אני נורא מודאגת מערכי הבטא הנמוכים יכול להיות לפי נסיונכם הרב שההריון כן יהיה תקין? האם יכול להיות בבטא נמוכה כל כך שק הריון ודופק? אשמח אם מישהו יענה לי
טעות בתאריך החזרת המוקפאים היתה ב 18/12/12