קרינון

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

07/01/2013 | 11:18 | מאת: שרית

שמתי קרינון הבוקר. ולאחר כשעתיים הרגשתי משהו תקוע . יצאו לי גושים של הקרינון. האם לשים אחד נוסף?

אין צורך.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית