בדיקת FSH

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

07/01/2013 | 11:11 | מאת: יעל

שלום, אני בת 36, לוקחת גלולות כ-10 שנים ברצף מסוג יסמין. אין לי עדיין ילדים, כך שבמטרה לבדוק את רמת הפוריות שלי, לאחרונה עשיתי בדיקת FSH שאלתי היא, האם הכרחי שהבדיקה תהיה בזמן מחזור? אני לא עשיתי אותה בזמן מחזור. התוצאה היא 2.5 האם זה רלבנטי בכלל? והאם יש בעית אמינות לבדיקה שנעשית על אזה שלוקחת גלולות? תודה מראש, יעל

אין משמעות לבדיקה במידה והיא נעשית תחת גלולות, וגלולות גם עלולות להשפיע על תוקף התוצאה. אולי תעשי בדיקת AMH שלא מושפעת מכך.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית