קרינון לאחר החזרה

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

07/01/2013 | 10:37 | מאת: נטע-לי

כל פעם שאני שמה קרינון לאחר חצי שעה ,שעה אני צריכה פיפי. האם החומר נשטף עם הפיפי או עם הניגוב ?האם צריך לשים עוד אחד?האם זה יכול להוריד מיעילות הקרינון?

07/01/2013 | 10:56 | מאת: עיי

החומר לא נשטף מהנרתיק בעת מתן שתן.

החומר לא נשטף מהנרתיק בעת מתן שתן.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית