איחור מטורף , בטא שלילי , עצה בבקשה פרופסור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב פרופסור. מחזור אחרון ב 24.11.2012 לאחר שאיבה והחזרה. בטא שלילית, נעשתה ביום חמישי האחרון, התקשרתי לרופא במחלקת הפוריות שלי ואמר ללכת לבדיקה אצל רופא נשים רגיל ובאם לא מגיע מחזור והכל בסדר יתנו לי כדורים שיביאו את המחזור (לידע כללי : שאיבה והחזרה ראשונה לפני הטיפולים מחזור סדיר כל 28 יום , מתחילת הטיפולים שיחק יומיים לכאן או לכאן) בכל אופן, התור לרופא נשים הכי קרוב שיש הוא יום ראשון ה15 לחודש, האם אפשר לחכות ? האם זה שכיח וזה לא דורש להתקשר למרפאה שיקבעו לי תור דחוף ? תודה מראש על כל תגובה ועצה פרופסור
תעשי אולטראסאונד ובדיקת דם לפרוגסטרון ואסטרדיול וניתן יהיה להעריך את סיבת האיחור.
המשך יום נעים ופורה