זריקות ספייר
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בס"ד שלום רופאים. א. נותרו לי זריקות חדשות,אני יכולה לתת אותם למחלקה שטופלתי בה? ב. ומשאף סינרל? ג. אגב,אתם מחזיקים אצלכם תרופות במיקרה ואתם מכינים פרוטוקול מאוחר בלילה ואין מאיפה לקנות והמטופלת חייבת להתחיל באותו יום להזריק? בכל מקרה,יש לי ורציתי לדעת אם זה מקובל לתת למחלקה בעזרת השם. אז תודה ושכולן יצליחו כבר בעזרת השם.
זה מאוד מקובל לתרום את זה למחלקה או לרופא המטפל, כך שיתנו את זה במקרה של חסר דחוף או לנשים שנאלצות לשלם על התרופות מכיסן.
בס"ד שיעזור שם.לא הבנתי משלמות מכיסן? כולנו משלמות מכיסנו. אתה מתכוון לנשים מעל גיל 45,שאין להן השתתפות מקופת חולים? משאף סינרל גם אפשר לתרום או שלא כדאי ? תודה לך ושבת שלום ומבורכת לכולם ובעזרת השם זרע בר קיימא והצלחה.