היריון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, יאני בת 42 יש לי תינוק בן שנתיים וארבעה בבית שאיתו ניסינו הכל, אבל בסוף הצלחנו בעזרת תיזמון מדוייק עם רופא פוריות. נכנסתי להיריון והיתה לי הפלה לאחר שנה נאמר לנו כי ישנם הדבקויות והגרידה שעברתי וכעת כבר שנה אחרי ספונטניות ותזמונים זה לא צלח. הרופא החליט לתת לי זריקות גונל, אביטרל ותיזמון ע"י בדיקות דם, אני כעת ביום העשירי אחרי הביוץ ויש לי מיחושים בבטן כמו לפני מחזור, האם ניתן לדעת או להמתין או לגשת לרופא? אני די מתוסכלת גילי אינו עומד לטובתי ואני לחוצה האם גם הלחץ משפיע?