הריון נוסף אחרי לידה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , בת 34 עוד מעט.ילדתי לפני כחודש את ביתי השניה בעזרת טיפולי IUI . רוצה מאוד ילד נוסף. בהנחה שהרחם חזר למקומו והכל יהיה תקין בבדיקה של אחרי הלידה האם יש מניעה להתחיל בסבב נוסף של טיפולים בעוד כחודשיים? האם אין עם זה בעיה של הריון לאחר הריון ברצף שכזה ? האם אתה ממליץ להמתין קצת יותר . אם כן אז כמה זמן ואם לא האם יכולים להיות סיבוכים כלשהם ? אשמח להתייחסותך . תודה רבה ויום נעים.
בד"כ הגיוני להמתין לפחות חצי שנה, גם כדי לתת לגוף להתאושש וגם כדי לבת להנות ממך.
(מספר מקשר)