קרשיות יתר - שאלה לד"ר זיידמן
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בת 33 + 2 ילדים מהריונות ספונטנים ולידות רגילות , מזה למעלה משלוש שנים אני מנסה להרות שוב ללא הצלחה , עברתי הריון אחד מחוץ לרחם שטופל ע"י זריקה . אחרי שנה של נסיונות טבעיים עברנו להזרעות , 3 שלא הצליחו אחכ 3 הפריות שגם לא הצליחו בין לבין נקלטתי ל2 הריונות טבעיים שנהם לא התפתחו , אחד לא היה דופק , וההריון האחרון מפני שבוע נפל לבד בערך בשבוע 7 . בחודש אוקטוב עיתי בדיקות דם מקיפות בכוונה להתחיל טיפול ( שלא התבצע ) בין כל הבדיקות שמתי לב לבדיקת pt שיצאה מעל הערך הנוראלי 17.8 שהערךהגבוהה היותר הגרף הוא 16.7 . לפי מה שהבנתי זו בדיקה שמראה על קרשיות יתר . האם אני מבינה נכון ? האם יש קשר בין הבדיקה הזו להפלות החוזרות שלי . תודה רבה מראש על התשובה
נראה שאין קשר, אבל כדאי להראות את תוצאות הבדיקה לרופא המטפל, אולי ירצה להרחיב את הברור.