לא מקבלת מחזור לאחר הוצאת נובהרינג
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הוצאתי את הטבעת נובהרינג לפני חמשה ימים, לאחר חיבור של 4 טבעות ביחד [זו לא הפעם הראשונה שאני מחברת], לאחר יומים קיבלתי טיפת דם וזהו, עד לרגע זה לא קיבלתי מחזור. שאלתי היא האם יתכן שאני בהריון? ומה לעשות בינתיים, אני צריכה אחרי שבוע מהוצאת הטבעת להכניס טבעת חדשה האם להכניס?
יתכן שאת בהריון, אבל יותר סביר שהווסת מאחרת בגלל המינון הנמוך של ההורמונים בנובהרינג. את צריכה אחרי שבוע מהוצאת הטבעת להכניס טבעת חדשה, אבל את יכולה לעשות בדיקת הריון ליתר ביטחון.
(מספר מקשר)