הפרשה מוזרה לאחר החזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, היום עברתי לראשונה החזרה של עוברים לאחר טיפול ivf ראשון. בדרך הביתה מביהח התאפקתי מאוד לתת שתן (עד כאב). לבסוף, כשנתתי שתן, בניגוב, היתה הפרשה בצבע כתמתם מוזר (כ- 40 דק לאחר ההחזרה)... האם יכול להיות שהעוברים שהחזירו לי נפלו? אשמח לקבל הסבר בנוגע למיקום העוברים בהחזרה ומה הסיכוי שלהם לצאת בהפרשות או במאמץ (כדוגמת מתן צואה). אודה לתשובתכם, שרון
בטיפולי הפריה מחזירים את העוברים במעלה חלל הרחם. כך העוברים מוצאים את עצמם לאחר ההחזרה בין הדפנות של הרחם. מאמץ, כדוגמת מתן צואה או הרמת משאות, לא יגרום להשמטות של העוברים מחלל הרחם.
(מספר מקשר)