בטא 9
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי , אני כל כך שמחה שיש פורום תומך ברגעים קשים:) אני אחרי טיפול IVF. אתמול ביום ה14 עשיתי בדיקת דם ויצאה בטא 9. אני מבינה שזו תוצאה שמעידה כנראה על הריון כימי. האם להמשיך בתמיכה כרגיל? האם יכול להיות סיפור של הריון שהתחיל בבטא נמוך? האם באמת מקבלים מחזור 4-6 שבועות אחרי הריון כימי? האם אפשר להתחיל לקיים יחסי מין אחרי בדיקת הבטא?(אני "בהתנזרות " מהשאיבה)..ואותה שאלה לגבי ספורט..האם כדאי להתחיל לחזור לאירובי או לחכות בכל זאת עוד קצת לראות אם יש הכפלות... אני מתנצלת על כל השאלות..פשוט אני חדשה בעניין והחוסר וודאות קשה כמו התוצאה תודה רבה ...
יש להמשיך בתמיכה כרגיל. יכול להיות הריון תקין שהתחיל בבטא נמוך. באמת מקבלים מחזור 4-6 שבועות אחרי הריון כימי. אפשר להתחיל לקיים יחסי מין ולעשות ספורט אחרי בדיקת הבטא.
כמה צריכה להיות הבטא אחרי יומיים (מהתשובה של הבטא 9 ביום ה14) כדי שזה יראה כיוון חיובי? תודה רבה על המענה..אני מעריכה מאד את הפורום