מודאגת!!!!!
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בת 41, 12 יום אחרי החזרת 3 עוברים הבטא הייתה 100 ביום ה14 הבטא עלתה ל151 וביום ה15 ל 199 (דהיינו, הבטא הכפילה עצמה אחרי 72 שעות) 1. האם יש סיבה לדאגה שזה הריון כימי 2. אני ממשיכה לקחת אינדרומטרין(6 ביום) ופרוגונובה (4 ביום) במידה וזה הריון כימי אפשר לקבל מחזור בזמן לקיחת התרופות הנהל? 3. איך היית ממליץ לי להמשיך לעקוב? המון המון תודה ושבת מבורכת! ליאור
1. כדאי לחזור על הבטא מחר ולוודא שהיא ממשיכה לעלות באופן תקין. 2. אפשר. 2. ראי 1.
ערב טוב לכם בת 41, הריון ראשון 10/12 החזרת 3 עוברים (בני 3 ימים 8 תאים כל אחד) 21/12 בטא 100 23/12 בטא 151 (במעבדה אחרת) 24/12 בטא 199 היום 30/12 בטא 1333 בבקשה ממכם, משהו קורה ומתפתח האם זה תקין? עדיין לוקחת תמיכה של אינדרומטרין (6 ביום) ופרוגונובה (4 ביום) מתוסכלת! אנא מה לעשות? האם יש סיכוי שאצטרך לעבור הפלה? בתודה רבה מראש! ליאור