האם ההזרעה בוצעה בזמן ונכון?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבדיקת דם שעשיתי היום: ואח"כ עשיתי הזרעה אסטרדיול 528 פימול לליטר פרוגסטרון: 4 נמול ללימטר LH 22.3 1. האם לדעתך הביצית כבר חרגה בנתונים אלו? (לפי מה יודעיפ?- האם בגלל שהפרוגסטרון כדיין לא עבר את ה-6 נמול לליטר?) 2. במחזור זה היו לי 2. זקיקים להזרעה שאחד מהם היה נראה בא.ס עכור- האם זה אומר שהזקיק העכור לא יבייץ (למה הוא עכור?) 3. הרופא המזריע שם הרבה ג'ל שבד"כ שמים על מתמר הא.ס על הספקולום מפלסטיק, האם זה יכול לפגוע בזרעונים? האם כדאי לעשות הזרעה ללא סיכוך של הספקולום? 4.עשיתי הזרעה מזרע שהוקפא- כמה זמן יכול הזרע הה "לחיות ולהפרות" כשהוא בגוף? תודה רבה
1. לא יודעים בדיוק. 2. נכון. בד"כ עכירות מורה שהוא כבר לא מכיל נוזל זקיקי. 3. זה לא משמעותי בהזרעה מאחר והג'ל נותר בנרתיק ואילו הזרע מצוי בחלל הרחם. 4. כ- 48 שעות.