אסטרדיול
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה בעצם תפקיד האסטרדיול אחרי החזרת העוברים? וזה הגיוני שהפרוגונובה עושה לי בחילות קשות וכאבי שדיים? פשוט סבל.
לקריאה נוספת והעמקה
התפקיד לא למרי ברור כאן, אבל אני משער שהוא ניתן לתמיכה ברירית. לאסטרוגן יתכנו תופעות לוואי.
(מספר מקשר)
לא הצלחתי לפתוח הודעה חדשה אני נשאבת היום בשעה 15:00 במעקב זקיקים האחרון- היו 17 זקיקים (בד"כ הכי הרבה אצלי-8) יש לי כאבים איומים בבטן למטה ולחץ בטוסיק כאשר ניסיתי להתפנות הלחץ גבר והכאבים בבטן כ"כ החמירו עד שכמעט התעלפתי מהכאב ונרדמתי רק עם משכך כאבים אני די פוחדת שאחרי השאיבה זה יחמיר מה עושים? האם כדאי לא להישאב, או שזה רק יחמיר יותר את המצב?