שאלה לגבי השאלה הקודמת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
למה הרופאה ביקשה לקחת את הזריקה אם יהיו התכווצויות ברחם? למה זה קשור? אודה להסבר! תודות!
מנסה לענות לך, למרות שגם אותי זה הפתיע: התכווצויות ברחם עלולות, מסתבר, להשפיע לרעה על סיכוי קליטת העוברים, והפרוגרסטרון מרפה את שריר הרחם ומונע התכווצויות. כנראה שבזריקה זה עובד מהר במיוחד (מניסיון העבר אין לי בעיית ספיגה של פרוגרסטרון בנרות וגינאליים, והוא תמיד היה מאוד גבוה ביום הבטא כשבדקתי אותו). בכל מקרה מדובר על החזרה שהיתה קשה וכואבת, לפחות באופן יחסי בשבילי (הרופאה עשתה לי גם החזרות קודמות כך שהיא הבחינה בהבדל). כנראה שלכן היא החליטה שכדאי לנסות עם הזריקות ליתר ביטחון