יש לי מחר שאיבה בבקשה לחזר אלי.
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, מחר יש לי שאיבה בשעה 11:30 - הרופא אמר לי להיום בצום מהיום בשעה 12:00 בלילה - השאלה שלי למה כל כך הרבה שעות להיות בצום לפני שאיבה? בשאיבה הקודמת הייתי שש שעות בצום לפני. הייתי בבדיקת אולטרסואנד יש הרבה זקיקים ובכמות טובה - ומכיוון שהפרוגרסטרון גבוה 7.7 הרופא שלי אמר שנשאב בציות ואחרי שהגוף יגיע לביוץ עצמוני אז יחזירו לי עוברים. יש לי עוד שאלה האם הבציות יהיו באיכות טובה למרות הפרוגרסטרון הגבוה בבקשה תענו לי על שתי השאלות. תודה רבה.