אחרי החזרה היום

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

17/12/2012 | 11:34 | מאת: לילוש

עברתי החזרה היום ואני מרגישה עצבים לא מהעולם הזה. נרווים ועצבים גדולים מאד, לא יכולה לדבר מרוב עצבנות. זה יכול להשפיע על הקליטה של העוברים?????

לקריאה נוספת והעמקה

כנראה שלא, אבל מדוע שלא תעשי הליכה טובה בפארק לפרוק קצת את המתחים.

17/12/2012 | 12:19 | מאת: לילוש

אבל הכי חשוב שזה לא יפגע לי בתהליך הקשה הזה והלואי שהעוברים יקלטו. תודה לך על התשובה.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית