בת 40
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. אני נושקת לגיל 40 ויש לי שני ילדים בריאים , כאשר הראשון בן 11 נולד מהזרעה והשני בן 6 נולד מהפריה חוץ גופית. בהריון השני גם היתה לי סכרת הריון וטופלתי בדיאטה בלבד. אציין גם שלא היתה שום סיבה רפואית לאי הכניסה להריון לא אצלי ולא אצל בעלי. האם , לאור הנתונים הללו, יש סיכוי שאוכל להיכנס להריון שוב (מהפריה) והאם זה לקחת סיכון במחיר בריאותי או בריאות העובר?
לקריאה נוספת והעמקה
לכאורה יש סיכוי לך סיכוי להיכנס להריון שוב (מהפריה) וזו החלטה מאד אישית האם לקחת סיכון בריאותי או סיכון לבריאות העובר שכרוכים בכך ואינם בלתי סבירים.
(מספר מקשר)