בת 40

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

17/12/2012 | 11:08 | מאת: איה

שלום רב. אני נושקת לגיל 40 ויש לי שני ילדים בריאים , כאשר הראשון בן 11 נולד מהזרעה והשני בן 6 נולד מהפריה חוץ גופית. בהריון השני גם היתה לי סכרת הריון וטופלתי בדיאטה בלבד. אציין גם שלא היתה שום סיבה רפואית לאי הכניסה להריון לא אצלי ולא אצל בעלי. האם , לאור הנתונים הללו, יש סיכוי שאוכל להיכנס להריון שוב (מהפריה) והאם זה לקחת סיכון במחיר בריאותי או בריאות העובר?

לקריאה נוספת והעמקה

לכאורה יש סיכוי לך סיכוי להיכנס להריון שוב (מהפריה) וזו החלטה מאד אישית האם לקחת סיכון בריאותי או סיכון לבריאות העובר שכרוכים בכך ואינם בלתי סבירים.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית