דחוף בבקשה- אפשר לחזור אלי היום עם תשובה?
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בחודש יולי עברתי הפריה שלא הצליחה - לאחר כחודשיים התחלתי שוב טיפול ואז בבדיקת אולטרסאונד הרופא ראה שאני לקראת ביוץ - והפסקנו את הטיפול - בתאריך 6.12 קיבלתי מחזור התחלתי לקחת אסטרופם פעמיים ביום וביום שלישי התחלתי לקחת 5 אמפולות של מונופר - בבדיקת דם שעשיתי אתמול יצא - ESTRADIOL - 3389 PROG- 3.5 LH- 13.6 הרופא ביצע בערב אולטרסאונד והיו לי זקיקים ימין 10 10 10 שמאל היה 10 10 ו- 12 - ושוב הרופא אמר לי אני מקווה שלא תבייצי - תזריקי עכשיו 6 מונופור 1 צטרוטייד עשיתי בדיקת דם בבוקר אני מחכה לתשובה. אני פשוט כבר מיואשת ולא יודעת מה קורה או שהרופא לא מרוכז או משהוא לא תקין במינונים שהוא נותן לי - האם לפי מה שרשמתי יש סיכוי שהביוץ ידחה? מה עושים זו כבר פעם שניה - זה מעצבן אני מרגישה שאני מזריקה סתם זריקות.
ואיפה נמצאת המרפאה שלך? תודה.