דחוף בבקשה- אפשר לחזור אלי היום עם תשובה?

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

17/12/2012 | 09:11 | מאת: סיגל

שלום, בחודש יולי עברתי הפריה שלא הצליחה - לאחר כחודשיים התחלתי שוב טיפול ואז בבדיקת אולטרסאונד הרופא ראה שאני לקראת ביוץ - והפסקנו את הטיפול - בתאריך 6.12 קיבלתי מחזור התחלתי לקחת אסטרופם פעמיים ביום וביום שלישי התחלתי לקחת 5 אמפולות של מונופר - בבדיקת דם שעשיתי אתמול יצא - ESTRADIOL - 3389 PROG- 3.5 LH- 13.6 הרופא ביצע בערב אולטרסאונד והיו לי זקיקים ימין 10 10 10 שמאל היה 10 10 ו- 12 - ושוב הרופא אמר לי אני מקווה שלא תבייצי - תזריקי עכשיו 6 מונופור 1 צטרוטייד עשיתי בדיקת דם בבוקר אני מחכה לתשובה. אני פשוט כבר מיואשת ולא יודעת מה קורה או שהרופא לא מרוכז או משהוא לא תקין במינונים שהוא נותן לי - האם לפי מה שרשמתי יש סיכוי שהביוץ ידחה? מה עושים זו כבר פעם שניה - זה מעצבן אני מרגישה שאני מזריקה סתם זריקות.

לקריאה נוספת והעמקה

הצטרוטייד אמור לעכב את הביוץ.

17/12/2012 | 10:04 | מאת: סיגל

ואיפה נמצאת המרפאה שלך? תודה.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית