ערכי ב.דם לכניסה להריון

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

17/12/2012 | 07:13 | מאת: גליתי

שלום אני בת 46 מבקשת לדעת לגבי ב. דם שעשיתי והסבר לתוצאות מנסה להכנס להריון למרות הגיל FSH 4.7 E2 280 PROGESTERONE 36.38 LH 12.5 מה הם הערכים הנכונים לסיכוי להריון ואיזה מהבדיקות צריכות לרדת או לעלות תודה רבה

הבדיקות נעשו כנראה אחרי הביוץ. צריך לחזור עליהם בתחילת הווסת, כאשר ערכי הפרוגסטרון והאסטרדיול נמוכים ואז להתרשם מערכי ה- FSH שאמורים להיות נמוכים מ- 10.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית