מי מוציא את הדוח
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופסור. הדוח שאנחנו מקבלות באסותא,אחרי החזרת העוברים עם ההנחיות והבקשות לתמיכה ואגינלית. מי מוציא אותו?המזכירה?כי זה יוצא אצלה מהמדפסת. האם היא מקלידה לאחר הנחיות מרופא או שזה נוסח קבוע והיא רק משנה לפי התאריכים? אה, והדוח הזה יוצא אחרי שבמעבדה מוודאים שהעוברים כבר לא בצינורית? תודה מראש. אני פשוט אוהבת לדעת הכול מהכול. אז תודה
לקריאה נוספת והעמקה
את הדוח ביחס לתמיכה ממלאת המזכירה, לעתים לפי נוסח קבוע עבור כל רופא ולעתים לפי הכתבה שלו. ביחס לעוברים המעבדה משלימה את הנתונים לאחר שמוודאים שהעוברים כבר לא בצינורית.
(מספר מקשר)