PCOD - אך רזה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, אני סובלת מ-PCOD מאובחן אך בריאה, למעט תת תריסיות, לחץ דם תקין ואף נמוך, רזה מאד וכולסטרול ברצפה. נוטלת גלולות כבר 9 שנים (עם הפסקה פה ושם). רוצה להפסיק ולנסות להיכנס להריון- כמה זמן שייקח: שנה, שנתיים, שלוש...האם בעצם הפסקת הגלולות אני מסכנת את עצמי בסרטן השד ורירית הרחם? כמה זמן "מותר" לי לנסות להיכנס להיריון ללא סיוע לפני שאתחיל לנסות טיפולי פוריות. שוב, לא מבחינת הסיכוי שלי להיכנס להריון אלא מבחינת סיכונים נלווים. ( גם ככה סובלת ממיגרנות ומעדיפה להתרחק מגלולות, אפילו אם זה אומר אקנה מפה ועד הודעה חדשה) נ.ב אני בת 29