דימום לאחר החזרת מוקפאים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אנחנו אחרי 6 טיפולי ivf ו8 החזרות סוף סוף בה נקלט הריון לאחר החזרת 2 מוקפאים יש לי שתי שאלות בבקשה: 1) מהו גיל ההריון, ההחזרה הייתה ב12/11 של מוקפאים בני 3 ימים? 2) כבר כמעט שבועיים יש לי דימומים עם הפסקות(גם דם טרי) הייתי באולטראסאונד וראו עובר עם דופק (החזירו שניים ונצפה שק אחד) עפי הנחיית רופא אני שוכבת במיטה כבר כמעט שבועיים אני מודאגת שחס וחלילה תהיה הפלה מהן הסימנים להפלה ? והאם זה הגיוני שלא נשלחתי לעשות אולטראסאונד נוסף לפני בדיקת שקיפות עורפית? איך אני אדע שהכל תקין? תודה רבה רבה
לקריאה נוספת והעמקה