דימום 6 ימים אחרי החזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ביום רביעי שעבר עברתי החזרת עוברים טריים (בני 3 ימים) ושלשום בצהריים (יום שני) כשהוצאתי את מקל התמיכה - ראיתי בקצה קצת דם. אין בנוסף גם דם על התחתונים. בבוקר הדימום כשהכנסתי את המקל בשכיבה הרגשתי שקצת יותר קשה לי להכניס- כאילו פתאום נתקלתי שם במחסום, אבל בסוף לאחר תזוזות קצת עם המקל - הצלחתי להכניס רגיל. ואז בצהריים כשהכנסתי שוב - היה הדימום. מאז כשאני מכניסה את התמיכה יש ממש מעט הפרשה חומה על המקל. האם יתכן שרק פצעתי את עצמי למרות שלא הרגשתי כלום? או שמדובר בהפלה? או מה?... תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה