רירית דקה והרבה ביציות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 32, כבר כמעט שנתיים לא מצליחים להרות. הורמונים תקינים, זרע תקין בחודש הארון התחלתי לקיחת הורמונים מסוג גונאל 75 , ועשינו הזרעה לפני שבוע. במעקב זקיקים היו לי 8 זקיקים. 4 גדולים, 2 בינוניים ו-2 קטנים עובי הרירית היה 6.7. E2 6600. התלבטנו האם לבצע את ההזרעה או לא בשל חשש להריון מרובה עוברים. הרופא המליץ לבצע בשל עובי הרירית אך ללא תמיכה של נרות פרוגסטרון. ברצוני לשמוע חוות דעת נוספת. האם יש סיכוי להריון ? והאם הסיכוי להריון מרובה עוברים הוא נמוך? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה