דימום 6 ימים אחרי החזרה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ביום רביעי עברתי החזרת עוברים טריים (בני 3 ימים) והיום בצהריים כשהוצאתי את מקל התמיכה - ראיתי בקצה קצת דם. אין בנוסף גם דם על התחתונים. בבוקר כשהכנסתי את המקל בשכיבה הרגשתי שקצת יותר קשה לי להכניס- כאילו פתאום נתקלתי שם במחסום, אבל בסוף לאחר תזוזות קצת עם המקל - הצלחתי להכניס רגיל. ואז בצהריים כשהכנסתי שוב - היה הדימום. האם יתכן שרק פצעתי את עצמי למרות שלא הרגשתי כלום? או שמדובר בהפלה? או מה?... תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה
הפרשה דמית לא נדירה לאחר החזרה. לעתים יש צורך לפנות עם האצבע או בעזרת מים פושרים את שרידי הג'ל שמתקשה לאחר ספיגת ההורמון שבקרינון.
(מספר מקשר)