עידכון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב פרופסורים, אני כבר שנים רבות בטיפולים. יש לי כבר תאומים וחזרתי לסבב נוסף לילד שלישי. אני כל הזמן שומעת במסדרון של המחלקה שלי במדיקל שאומרים שהפרוגסטרון בדם לא מעביר עם כל מה שהולך באיזור של הרחם . הרופא שלי (שהוא מאד ידוע בארץ ומאד נחשב) חולק על הדיעה שהפרוגסטרון בדם לא משקף את מה שקורה ברחם. אין דבר כזה לדעתו, כי אם הפרוגסטרון בדם נמוך אז זה אומר שאין מספיק תמיכה. הדם הוא אותו דם בכל הגוף. אז השאלה היא מדוע לא נותנים למטופלות תמיכה של כדורים כדי שייכנס לזרם הדם ונוכל לבדוק בבדיקות דם שיש מספיק פרוגסטרון? אני מקבלת תמיכה מאד רחבה . מה אתם אומרים פרופסורים? כואב לי שבנות אחרות אולי לא מצליחות בגלל זה ואז אין אצלהן השתרשות וקליטה. חבל כי זה לא פיקניק הטיפולים האלה. תודה על התייחסות.
העיקר שנצליח כבר ונסיים את הטיפולים