מספר שאלות
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אודה למספר הסברים - אחרי כישלון נוסף הטיפול הפרייה. 1. האם האוביטרל יום אחרי ההחזרה לא היה אמור לעשות את העבודה? 2. מה הערכים הרצויים עבור פרוגסטרון ו- E2 אחרי ההחזרה? 3. האם אמורים להיות יציבים עד שמפסיקים את התמיכה? 4. האם לא היה כדאי לבדוק אותם ימים ספורים לאחר ההחזרה כדי לוודא שהערכים תקינים? תודה
1. היה אמור. 2. הפרוגסטרון צריך להיות גבוה מ- 15, לגבי האסטרדיול כל ערך טוב. 3. בתחום מסוים. 4. לא, עדיף לקחת תמיכה, מאחר שבמידה והערך נמוך כבר מאוחר מדי.
(מספר מקשר)