זקיקים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יום 10 למחזור, על גונל בדיקות מהיום- estradiol=51 progesteron=0.38 רירית רחם 7.4 ממ שחלה ימנית זקיק 10 ממ שחלה שמאלית זקיק 11.5 ממ. הרופא שלי אמר שהטיפול לא מתקדם להפסיק הכל ולבוא עוד שבוע. הוא טס היום לחול וחוזר עוד שבוע ואני מרגישה שזה היה השיקול. חודש שעבר עשיתי הזרעה ביום ה-16 למחזור. האם הערכים האלו באמת אומרים שהטיפול לא מתקדם? להפסיק להזריק או לבקש לראות רופא נוסף?
בינתיים ההורמונים באמת נמוכים. את תמיד יכולה לחזור על הבדיקות עוד כמה ימים ואם יכול שינוי לעדכן את הרופא המטפל.
(מספר מקשר)