IVF
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ' דניאל זיידמן שלום, אני כבת 41, הפרופיל ההורמונלי מראה שהכל תקין אבל התגובה השחלתית לתרופות במינון גבוה של גונאל ,פרגובריס + צטרוטייד מביאה ל1-2 זקיקים , ב IVF הראשון הוצא זקיק אחד - ואי אפשר היה להפרות אותו . לפני IVF -2 היו שני זקיקים - הטיפול הופסק בשל שבדיקות הדם הראו שבייצתי . מכיוון שזה המצב אני והרופא מנסים לעשות IVF נוסף ללא כל ההורמונים על זקיק אחד. פרופ' דניאל זיידמן - אני יודעת שהסיכוי קלוש !!! המחשבה לקחת ביצית מאוקריאנה מאוד מטרידה אותי מכיוון שאין תמונה של התורמת ! האים אתה יודע על תורמות ביצית לפחות עם תמונה ! מאוד קשה לי - משאת נפשי להיות אמא . אודה לך באים תוכל לעזור לי .
פרופ' דניאל זיידמן האים תוכל לפרט למי לפנות ? על איזה מסלולים מדובר ?